Job 40 van 84


Report this listing

Solliciteren



Customer Service | Junior | Vast contract


Functie

Bij ons hoogtechnologisch bedrijf in Oudenaarde staat klantgerichtheid centraal. We zijn op zoek naar een Customer Service Officer om het team te versterken. Als Customer Service Officer ben je de spil tussen het bedrijf en de klanten, waarbij je een breed scala aan taken uitvoert om een uitstekende klantenservice te bieden.

Jouw verantwoordelijkheden:

Verwerken en opvolgen van klanten en orders in het ERP-systeem (SAP).
Beantwoorden van vragen over beschikbaarheid via telefoon, chat of e-mail.
Samenwerken met het salesteam om een vlotte afhandeling van orders te garanderen (EDI-orders, e-mail, portal, Salesforce).
Communiceren met klanten en interne afdelingen over volumeverzoeken, levertijden, enz.
Aanvragen van transport en oplossen van eventuele leveringsproblemen.
Behandelen van vragen van klanten.
Analyseren en opstellen van offertes op basis van specificaties, met opvolging in CRM - Salesforce.
Opvolgen van verzoeken via de klantenportal.
Verwerken en opvolgen van expresszendingen, klachten en retouren.
Zorgen voor opvolging van vereiste documenten en certificaten voor exportklanten.

Je hebt een allround rol op de Customer Service van a-z opvolging en ondersteuning van de klantenportefeuille.

Dit bedrijf heeft klanten worldwide binnen industrie, publieke sector, gezondheidszorg, energie en binnen allerhande industrie. B2B werkomgeving.

Jouw profiel

Sterke taalkennis in Nederlands, Frans, Engels en bij voorkeur Duits.
Sterke kennis van MS Office, SAP en/of Salesforce.

Kernwaarden bij deze werkgever zijn : Verantwoordelijkheid, Respect, Teamwerk, Uitmuntendheid en Integriteit.
  • De betaling van bestellingen opvolgen (voorwaarden, facturatie, ...) of overmaken aan de betreffende dienst (boekhouding, juridische zaken, ...)
  • Een klanten- of prospectenbestand uitwerken
  • De internetsite van het bedrijf opvolgen (commerciële informatie, ...)
  • Bestellingen registreren
    Voorwaarden controleren (leveringstermijnen, verpakkingswijze, ...)
    De klant of de verkoper erover inlichten
  • Klanten: Kleine en middelgrote ondernemingen (kmo's)
  • De vraag van de klant technisch en commercieel onderzoeken (termijn van fabricatie, beschikbaarheid van producten, kost, ...)
  • Met de klant onderhandelen over de voorwaarden van de verkoopovereenkomst
  • Klanten: Key accounts
  • Klanten: Groepen, grote ondernemingen
  • Kostenramingen opstellen
    Technische en commerciële gegevens overmaken aan klanten, verkopers, ... (planning, prijs, betaling, ...)
  • Klanten: Ondernemingsraden
  • Klanten of leveranciers opvolgen
    Oplossingen voorstellen in geval van problemen (levering, garantie, reglement, ...)
  • Klanten: Overheden, administratie
  • Klanten: Kleinhandelaars
  • Administratieve of commerciële activiteiten uitvoeren in een internationale context
  • Klanten: Bedrijven
  • Klanten: Groothandel
  • Telefonische oproepen ontvangen
    Klanten informeren (opvolging van de bestelling, informatie, ...)

Aanbod

Onmiddellijk vast contract bij werkgever , engagement en samenwerking op lange termijn

Voltijdse job met verantwoordelijkheid in een internationale omgeving.
Mogelijkheid tot technische en persoonlijke ontwikkelingsopleidingen.

Aantrekkelijk loon met extra legale voordelen zoals maaltijdcheques, eindejaarspremie, pensioensparen, CAO90 loonbonus en een DKV hospitalisatieverzekering voor jezelf en je gezin.
Glijdend uurrooster met 12 ADV dagen bovenop wettelijk verlof.

Nice to know : Focus op wellbeing en fun op de werkvloer.

Adecco Permanent Recruitment Center werkt enkel op vacatures die jou een onmiddellijk vast contract garanderen. Wij staan in voor rekrutering & selectie bij onze klanten.

Interesse in deze vacature? Solliciteer online, wij garanderen een snelle en discrete behandeling van je kandidatuur.
Zit je nog met vragen? Of is dit jobvoorstel niet helemaal wat je zoekt?
Contacteer ons, wij bespreken graag mogelijkheden op maat.

Adecco Perm Recruitment Center - 051 66 11 20 - prc.west@adecco.be

Solliciteren

478 COMPETENCE CENTER W-V
+32 (0)51 66 11 20

Solliciteren